Geavanceerd zoeken

DE CITROËN-GARANTIES

FOCUS OP DE ESSENTIE

Ondanks alle zorg die werd besteed aan de fabricage van uw wagen, kunnen er na verloop van tijd bepaalde gebreken optreden!

Om uw werkinstrument te beschermen en u met een gerust gemoed te laten werken, gaan wij verder dan de wettelijke garantie en vervangen wij defecte onderdelen door onderdelen van dezelfde kwaliteit als bij de eerste montage.

DE GARANTIES

GARANTIES DÉFAUT DE FABRICATION PEINTURE PERFORATION
DÉFAUTS COUVERTS Défaut de fabrication des pièces, sauf pièces d’usure (ex : plaquettes de freins)
Défaut de peinture ou de vernis de la carrosserie d’origine
Perforation : corrosion de l’intérieur vers l’extérieur de la carrosserie
CONTENU DE LA GARANTIE • Remise en état ou échange à titre gratuit des pièces défectueuses
• Prise en charge des frais de dépannage ou remorquage en cas de panne couverte en garantie
Réfection totale ou partielle de la peinture ou du vernis pour traiter le défaut
Remise en état ou échange des éléments défectueux, sur lesquels apparaît cette perforation due à la corrosion
DURÉE/KM • 2 ans à compter de la date de livraison
• Sans limite de kilométrage
2 ans (voiture particulière et utilitaire)
• 12 ans (voiture particulière)
• 5 ans (véhicule utilitaire)

GARANTIES ZONDER ZORGEN

WAAR VINDT U HET DETAIL VAN DE GARANTIES?

Die zijn beschreven in het onderhouds- en garantieboekje dat u kreeg bij aankoop van uw wagen.

HOE WERKT DE GARANTIE?

Een defect, lakfout, perforatie in de carrosserie van binnen naar buiten ... Wat het incident ook is, denk aan de juiste reflexen! Maak onmiddellijk een afspraak in een Citroën-werkplaats en neem uw onderhouds- en garantieboekje mee.

Alleen aan de hand van de diagnose van een erkende Citroën-hersteller kan worden uitgemaakt of het vastgestelde defect kan worden gedekt door de commerciële garantie van Citroën.


WAT GEBEURT ER ALS UW WAGEN NIET MEER RIJDT DOOR EEN PANNE DIE GEDEKT IS ONDER GARANTIE?

• Bel onmiddellijk naar Citroën Assistance!

Omdat we uw wagen kennen, kunnen we het probleem zo snel mogelijk oplossen.

• In dit geval nemen wij de kosten voor de depannage en het slepen naar de dichtstbijzijnde Citroën-werkplaats (maximaal 100 km) voor onze rekening

• Als de tijd voor de interventie aan uw wagen langer duurt dan twee uur, zal uw commercieel serviceadviseur u een mobiliteitsoplossing voorstellen zodat u uw activiteit kunt hervatten.


U HEBT GEEN GARANTIE-UITBREIDING ONDERSCHREVEN BIJ DE AANKOOP VAN UW VOERTUIG. IS HET TE LAAT OM DAT NOG TE DOEN?

Nee, wees gerust! U kan een garantie-uitbreiding afsluiten tot de laatste dag van de contractuele garantie. Neem gewoon contact op met uw verkooppunt.

U VERKOOPT UW WAGEN. STOPT DE GARANTIE DAN?

Ze is overdraagbaar en geldt onder dezelfde voorwaarden voor de nieuwe koper, voor de resterende looptijd van het contract.

U HEBT EEN VRAAG OVER DE GARANTIE VAN UW WAGEN, MET WIE MOET U CONTACT OPNEMEN?

Kijk eerst in uw onderhouds- en garantieboekje dat u kreeg bij de levering van uw wagen. U vindt er alle nuttige informatie over de garantie.

Anders kan u contact opnemen met uw Citroën-werkplaats.