DE CITROËN-GARANTIES
Focus op de essentie
Ondanks alle zorg die werd besteed aan de fabricage van uw wagen, kunnen er na verloop van tijd bepaalde gebreken optreden!
Om uw werkinstrument te beschermen en u met een gerust gemoed te laten werken, gaan wij verder dan de wettelijke garantie en vervangen wij defecte onderdelen door onderdelen van dezelfde kwaliteit als bij de eerste montage.
DE GARANTIES
GARANTIES | DÉFAUT DE FABRICATION | PEINTURE | PERFORATION |
---|---|---|---|
DÉFAUTS COUVERTS |
Défaut de fabrication des pièces, sauf pièces d’usure (ex : plaquettes de freins) |
Défaut de peinture ou de vernis de la carrosserie d’origine |
Perforation : corrosion de l’intérieur vers l’extérieur de la carrosserie |
CONTENU DE LA GARANTIE |
• Remise en état ou échange à titre gratuit des pièces défectueuses • Prise en charge des frais de dépannage ou remorquage en cas de panne couverte en garantie |
Réfection totale ou partielle de la peinture ou du vernis pour traiter le défaut |
Remise en état ou échange des éléments défectueux, sur lesquels apparaît cette perforation due à la corrosion |
DURÉE/KM |
• 2 ans à compter de la date de livraison • Sans limite de kilométrage |
2 ans (voiture particulière et utilitaire) |
• 12 ans (voiture particulière) • 5 ans (véhicule utilitaire) |
GARANTIES ZONDER ZORGEN
WAAR VINDT JE DE DETAILS VAN DE GARANTIES?
HOE WERKT DE GARANTIE?
Een defect, lakfout, perforatie in de carrosserie van binnen naar buiten ... Wat het incident ook is, denk aan de juiste reflexen! Maak onmiddellijk een afspraak in een Citroën-werkplaats en neem uw onderhouds- en garantieboekje mee.
Alleen aan de hand van de diagnose van een erkende Citroën-hersteller kan worden uitgemaakt of het vastgestelde defect kan worden gedekt door de commerciële garantie van Citroën.
WAT GEBEURT ER ALS JOUW WAGEN NIET MEER RIJDT DOOR EEN PANNE DIE GEDEKT IS ONDER GARANTIE?
• Bel onmiddellijk naar Citroën Assistance!
Omdat we jouw wagen kennen, kunnen we het probleem zo snel mogelijk oplossen.
• In dit geval nemen wij de kosten voor de depannage en het slepen naar de dichtstbijzijnde Citroën-werkplaats (maximaal 100 km) voor onze rekening
• Als de tijd voor de interventie aan jouw wagen langer duurt dan twee uur, zal jouw commercieel serviceadviseur je een mobiliteitsoplossing voorstellen zodat je jouw activiteit kunt hervatten.
JE HEBT GEEN GARANTIE-UITBREIDING ONDERSCHREVEN BIJ DE AANKOOP VAN UW VOERTUIG. IS HET TE LAAT OM DAT NOG TE DOEN?
JE VERKOOPT JOUW WAGEN. STOPT DE GARANTIE DAN?
JE HEBT EEN VRAAG OVER DE GARANTIE VAN JOUW WAGEN, MET WIE MOET JE CONTACT OPNEMEN?
Kijk eerst in jouw onderhouds- en garantieboekje dat je kreeg bij de levering van jouw wagen. Je vindt er alle nuttige informatie over de garantie.
Anders kan je contact opnemen met jouw Citroën-werkplaats.