Verwijzing in seconden
AN OFFICE ON WHEELS
AN OFFICE ON WHEELS

Functional, convenient and modular, CITROËN Jumpy is designed to meet all your business needs. Whenever you need to travel for your work, New CITROËN Jumpy is the ideal vehicle!

A PLACE FOR EVERYTHING
A PLACE FOR EVERYTHING

CITROËN Jumpy features a generous array of interior storage compartments, including a lower glovebox with a jack and 12V socket, a USB socket (depending on versions), a large storage compartment under the passenger bench seat, and cup holders on either side of the dashboard... Peace of mind that leaves you free to focus on your work!

DRIVING COMFORT
DRIVING COMFORT

CITROËN Jumpy features a reinforced McPherson type front suspension with an anti-roll bar and new rear oblique wishbone type suspension, designed for a payload of up to 1,400 kg. The suspension can be adapted for 4WD transmission (conversion by Automobiles DANGEL).... Enjoy the highest standards of driving comfort, regardless of the state of the road!

ONTDEK JUMPY IN VIDEO'S

Deze nieuwe Jumpy biedt met zijn geoptimaliseerde ontwerp nog meer gebruiksmogelijkheden, comfort en veiligheid. Hij is uitgerust met rijhulpsystemen en motoren van de nieuwste generatie waardoor de nieuwe Jumpy de ideale compagnon is voor harde werkers. Hij is leverbaar in 3 lengtes en uitgerust met handsfree te bedienen schuifdeuren (optioneel).• Tot 1400 kg laadvermogen• Tot 6,6 m³ laadvolume• Tot 4 m laadlengte• Laadbreedte tussen wielkasten van 1,25 m.

 

ONTWERP & AFMETINGEN

Lengte

4609 mm


Nuttige lengte

3324 mm

Breedte

1920/2204 mm

Hoogte

1905 mm


Nuttige hoogte

1397 mm

Nuttig volume

5,1 M3


Nuttig laadvolume

1075 KG


MTM

2735 KG

architecture

PRAKTISCH ONTWERP

Het efficiënte ontwerp van de Nieuwe CITROËN Jumpy voorziet in al uw behoeften met een concentraat van functionaliteit, gebruiksgemak en ergonomie. Het modulaire platform van de nieuwste generatie, afkomstig van de C4 Picasso en SpaceTourer, is voor deze auto verder verstevigd. Hij heeft een laadvermogen tot 1400 kg, een laadvolume van 6,6 m³, een laadlengte van 4 m en een aanhangergewicht van maximaal 2,5 ton. De modulariteit van dit ontwerp komt ook naar voren in de twee wielbases (2,92 m en 3,27 m) en de twee lengtes van de overbouw achter (0,80 m en 1,15 m) waardoor de Nieuwe Jumpy leverbaar is in 3 lengtes.

3 VERSCHILLENDE LENGTES, DEZELFDE VEELZIJDIGHEID

Jumpy-CityVan-2019

De Nieuwe CITROËN Jumpy is leverbaar in 3 lengtes. Naast de M (4,95 m) en de XL (5,30 m), die het grootste deel van de markt uitmaken, is deze bedrijfswagen ook leverbaar in een unieke, compacte en praktische uitvoering met een lengte van slechts 4,60 m.

Net als de M en XL heeft ook deze XS-uitvoering een laadvermogen tot 1400 kg.

1.90 M UNDER THE BAR : UNLIMITED ACCESS TO ALL PARKINGS

190

Geknipt voor elke situatie! Met zijn zeer beperkte hoogte (slechts 1,90 m in versie XS en M en 1,94 in versie XL) heeft de Nieuwe CITROËN Jumpy toegang tot alle parkeergelegenheden, wat bepaald niet van alle auto's uit dit segment gezegd kan worden.


Gedaan met dubbel parkeren en het bijbehorende risico op bekeuringen! U hebt voortaan gewoon toegang tot ondergrondse parkeergarages en parkings in handelscentra.

MODULARITEIT: MAATWERK

ALLROUND KNOWHOW

De Citroën Jumpy, uw dagelijkse partner, biedt in zijn commerciële gamma aangepaste versies om te voldoen aan de behoeften van de meest uiteenlopende beroepen. De versies Control, Club en ‘Driver’ (voor langere afstanden) maken het commerciële gamma compleet. Aan u om te kiezen welke versie het best bij uw behoeften aanleunt.

DRIVER-UITVOERING

Deze uitvoering is eveneens verkrijgbaar in de maten M en XL en werd speciaal ontwikkeld voor ondernemingen en hun werknemers die lange ritten moeten afwerken of vaak in en buiten de stad moeten leveren.  

- Akoestisch pack, Citroën Connect Nav op 7”-aanraaktablet voor een beter rijcomfort

- De achteruitrijcamera Top Rear Vision met 180°-weergave, de parkeersensoren voor- en achteraan, de inklapbare buitenspiegels om manoeuvres te vergemakkelijken 

- Dodehoekbewaking, waarschuwing bij onvrijwillig overschrijden van de wegmarkering, waakzaamheidsassistent voor de bestuurder om ongevallen te voorkomen

- Herkenning van snelheidsborden, automatische omschakeling tussen dim- en grootlichten en mistlampen om het rijden te vereenvoudigen

version_driver

COMFORT

RIJCOMFORT: NIEUWE ERGONOMIE

moduralite

De voorzetels van de Citroën Jumpy hebben een ergonomisch design: dankzij de hoge rijpositie heeft de bestuurder een goed overzicht. De rijhouding is des te comfortabeler omdat de zetels in de hoogte en de lengte verstelbaar zijn.


Een opstapplank vergemakkelijkt de toegang tot de cabine. De comfortverhogende scheidingswand met ruit* garandeert de inzittenden een optimale thermische en akoestische isolatie en meer comfort voor de bestuurder. Dat zijn belangrijke troeven wanneer u zich regelmatig moet verplaatsen.


* Naargelang de versie.

RIJCOMFORT

confort_roulage

Wat de staat van de weg ook is, de Citroën Jumpy biedt een hoogstaand rijcomfort dankzij een ophanging die een hoge geleidingsnauwkeurigheid combineert met een zeer goede schokdemping.

Vooraan beschikt hij over een versterkte pseudo-McPhersonophanging met antirolstang. De nieuwe achterwielophanging met schuingeplaatste driehoeken maakt een nuttig laadvermogen tot 1 400 kg mogelijk. Ook vierwielaandrijving is verkrijgbaar (ombouwing door Automobiles DANGEL).

WERKCOMFORT: MOBIEL KANTOOR

confort_travail

De cabine van de Citroën Jumpy is ontworpen als een mobiel kantoor. Dankzij het verstelbare schrijfblad* werkt u comfortabel aan uw dossiers of op uw computer. De tablethouder**, die bevestigd wordt in het bovenste centrale opbergvak, kan voor het dashboard worden gekanteld. Hij is geschikt voor tablets tot 11". De voeding gebeurt via de nabijgelegen USB-aansluiting (afhankelijk van de versie).


De smartphonehouder** wordt in de bekerhouder aan bestuurderszijde geplaatst. De houder heeft een geïntegreerde voeding. Op die manier blijven uw digitale toestellen binnen handbereik. De Citroën Jumpy is uw trouwe partner voor al uw dagelijkse activiteiten.

* Naargelang de versie

** Accessoire

HANDENVRIJE ZIJDELINGSE SCHUIFDEUREN

portes_laterales

De handen vol? Geen probleem: met de handenvrije zijdelingse schuifdeuren* opent en sluit u de schuifdeuren zonder ze aan te raken. Een primeur in dit segment! Een voetbeweging onder het uiteinde van de achterbumper volstaat om het voertuig te ontgrendelen en de schuifdeur aan de kant waar u zich bevindt, automatisch te openen.

Met dezelfde beweging kunt u ook de deur weer sluiten en het voertuig vergrendelen. De functie vergemakkelijkt het in- en uitladen wanneer u beide handen vol hebt.

* Naargelang de versie.

GEGARANDEERD AFGESTEMD OP UW PROFESSIONELE ACTIVITEITEN!

certifie_conforme

De Citroën Jumpy is de ideale partner voor professionals die op zoek zijn naar een werkinstrument dat hun dagelijkse leven vereenvoudigt. De handige, moderne en functionele Citroën Jumpy richt zich op een breed publiek van professionals. Of u nu actief bent als vakman, als koerier, in de bouwsector of in een dienstenbedrijf, u vindt ongetwijfeld een Jumpy die bij u past.

DE NIEUWE JUMPY? ALTIJD VERBONDEN!

CITROËN CONNECT NAV

MIRROR SCREEN

Jumpy-Connect-Nav-2019

CITROËN CONNECT NAV

De CITROËN Connect Nav (afhankelijk van de uitvoering) is het nieuwe, permanent met internet verbonden 3D-navigatiesysteem dat bediend kan worden via spraakcommando's of het 7 inch touchscreen.

CITROËN Connect Nav biedt u online diensten, zoals TomTom Traffic, voor verkeersinformatie in real-time, en een functie die de locatie van tankstations en parkings met de bijbehorende brandstofprijzen en parkeertarieven weergeeft.
Bovendien kunt u ook op lokaal niveau zoeken naar POI's.
U zult zeker ook de optie Gevarenzones waarderen, waarmee u onderweg wordt geïnformeerd over ongevalgevoelige en gevaarlijke weggedeelten.
Jumpy Technologie Mirror Screen

MIRROR SCREEN

Wilt u naar muziek op uw smartphone luisteren of de juiste route vinden? Dat gaat met Mirror Screen eenvoudig en intuïtief (in combinatie met een compatibele telefoon)! De compatibele apps van uw smartphone worden weergegeven op het 7 inch touchscreen van uw auto. Mirror Screen is compatibel met Apple CarPlay™ en MirrorLink®. Bijzonder praktisch!

VEILIGHEID EN RIJHULPSYSTEMEN

secu1

De Jumpy schakelt zelf om tussen de grootlichten en de dimlichten wanneer hij andere voertuigen detecteert.


Het systeem is 's nachts actief vanaf 25 km/u en wordt uitgeschakeld bij een snelheid onder 15 km/u.

secu2

Dit compleet nieuwe systeem werkt met de aan de bovenzijde van de voorruit geplaatste camera. Het informeert u voortdurend over de ter plaatse geldende snelheidslimiet. Als de camera een verkeersbord met een snelheidslimiet heeft gedetecteerd, kunt u de cruisecontrol op deze snelheid instellen.

secu4

Dit systeem monitort het gedrag van de bestuurder met de multifunctionele camera bovenaan de voorruit en detecteert daarbij tekenen van onoplettendheid aan het stuurwiel. Als de aandacht van de bestuurder verslapt, waarschuwt het visueel en met een geluidssignaal.

secu5

Maakt de bestuurder erop attent wanneer het voertuig over een wegmarkering rijdt zonder dat de richtingaanwijzer is ingeschakeld.
Het systeem merkt op wanneer de wagen onbedoeld over een (doorlopende of onderbroken) witte lijn rijdt en waarschuwt de bestuurder met een geluidssignaal en een verklikkerlampje op het dashboard.

secu5

Met dit systeem kan de bestuurder zijn blik op de weg gericht houden. De belangrijkste rij-informatie (actuele en aanbevolen snelheid, instellingen van de cruisecontrol/snelheidsbegrenzer, navigatieaanwijzingen en waarschuwing bij een dreigende aanrijding) wordt namelijk weergegeven op een transparant scherm in zijn blikveld.

Uniek voor een auto in dit segment!

secu6

De actieve cruisecontrol past de snelheid van uw auto aan die van de voorligger aan. Dit automatische snelheidsregelingssysteem kan de snelheid met wel 20 km per uur verlagen door op de motor af te remmen.

secu7

Dit systeem maakt gebruik van de multifunctionele camera aan de bovenzijde van de voorruit om in de volgende gevallen de auto af te remmen voordat de bestuurder ingrijpt en zo de kans op letsel bij de inzittenden te beperken:

0-30 km per uur: de aanrijding met een bewegend of stilstaand obstakel of een voetganger wordt voorkomen.

Boven 30 km per uur: de snelheid van de auto wordt verlaagd voordat de aanrijding plaatsvindt.

secu8

De dodehoekbewaking wijst u met een oranje led in de hoek van de buitenspiegel op een voertuig dat zich in de dode hoek van uw auto bevindt. Dit systeem bestaat uit 4 sensoren in de voor- en achterbumper en werkt bij een snelheid tussen 12 en 140 km per uur.

MOTOREN

PERFORMANCE AND ECO-EFFICIENCY

motorisations

De Citroën Jumpy is verkrijgbaar met motoren van 95 tot 180 pk, die allemaal uitgerust zijn met de BlueHDi-technologie. Deze nieuwe generatie Euro 6 BlueHDi-dieselmotoren laat "Best in Class" verbruiks- en CO2-uitstootwaarden optekenen in het segment (BlueHDi 115 S&S MAN6: 5,1 l/100 km en 133 g CO2/km) en beperkte gebruikskosten.

OPTIMALISEER UW WAGENPARK MET CITROËN EN FREE2MOVE

Free2Move Lease biedt naast zijn formules van Verhuur op Lange Termijn (VLT) keuze uit tal van diensten die inspelen op uw specifieke behoeften.

Met de Free2Move CONNECT FLEET-software volgt u uw geconnecteerde wagenpark in real time op en vermindert u de kosten voor wagenparkbeheer.

Citroën voertuigen onmiddellijk beschikbaar, in uw buurt, tegen de beste voorwaarden

Vul een gemeente in en klik op OK om een CITROËN JUMPY in uw buurt te vinden.

  

WAT IS HET GEMIDDELDE BRANDSTOFVERBRUIK (1) VAN UW VOERTUIG?

Om haar klanten beter te informeren stelt de PSA Groep voor om toegang te hebben tot een onafhankelijke en gecertificeerde meting van het verbruik in praktijkomstandigheden*. Meer weten *

  • Selecteer uw voertuig
(1) Het gemiddelde werkelijk verbruik geraamd op basis van het gebruik van het voertuig in de praktijk, afkomstig van de gegevens verkregen in het meetprotocol of berekend op basis van deze gegevens. Deze raming wordt ter indicatie gegeven en kan variëren naargelang van de reële gebruiksomstandigheden. Deze raming moet onderscheiden worden van het verbruik gemeten volgens de EU-typegoedkeuring (de enige officiële waarden) en is afhankelijk van de hypothesen en voorwaarden van het meetprotocol. Het heeft dus geen algemene waarde. Het meetprotocol kan geraadpleegd worden op de website van de Groep PSA, www.groupe-psa.com.
Top